Menu
Close Menu
 
شهردار فرخ‌شهر

  دکترفرشاد توحیـــدنیا
 
تور مجازي گردشگري
آرشیو  
  مرداد 96  (4)
  تیر 96  (19)
  خرداد 96  (22)
  اردیبهشت 96  (31)
  فروردین 96  (4)
  اسفند 95  (8)
  بهمن 95  (17)
  دی 95  (21)
  آذر 95  (19)
  آبان 95  (3)
  مهر 95  (5)
اوقات شرعی
آمار سایت
آنلاین ها
5
امروز
253
دیروز
629
هفته
3628
ماه
69037
کل
83169
 
پیوندها
emam

farsan-rahbari

riiisat 4575

3

6

aa

sh-chb

bib
شرح وظایف
حوزه شهردار :

1-      برنامه ریزی واحدهای حوزه شهردار جهت ایجاد و برقراری نظم و ترتیب و هماهنگی انسجام بین واحدها.

2-      انجام امور مربوط به حراست اموال ، ساختمانها ، ماشین آلات ، تاسیسات شهرداریها طبق دستور العملهای ابلاغی.

3-      رسیدگی و تحقیق درباره تخلفاتی که ضمن اجرای فعالیتهای فنی ، شهری ، اداری ، مالی و نظایر آن از طرف کارکنان شهرداری و یا اشخاص دیگر صورت می گیرد و تعیین و تشخیص نوع تخلف و حدود مسئولیت آن و تهیه گزارش ضمن اظهارنظر صریح برای اتخاذ تصمیم از طرف مقامات ذیصلاح.

4-      انجام مطالعات و بررسی های لازم در زمینه های مختلف اجتماعی ، فرهنگی و هنری در جهت ارائه طرحها و برنامه های مورد نیاز برای توسعه فرهنگی.

5-      اقدام به ثبت اراضی و املاک متعلق به شهرداری در دفاتر رسمی ثبت اسناد و املاک و تثبیت مالکیت شهرداری بر کلیه املاک و مستحدثات متعلق به شهرداری برابر مقررات و تنظیم دفاتر خاص املاک.

6-      پی گیری و تنظیم لوایح دفاعی و ارایه آن به دعاوی و مراجع قانونی ذیربط و دفاع از حقوق حقه شهرداری در مراجع مذکور.

7-      برنامه ریزی به منظور ایجاد بانک اطلاعاتی آماری جامع، به روز و کارآمد شهرداری و سازمانهای وابسته.

8-      انجام سایر وظایف محوله.


حوزه امور اداری و مالی :

1-      بررسی مکاتبات و مراقبت در حسن انجام امور اداری و تهیه گزارشات لازم پیرامون مسایل مختلف شهرداری جهت مقامات مافوق.

2-      نظارت در تامین احتیاجات شهرداری از لحاظ وسائل و لوازم اداری و برآورد هزینه آنها با همکاری واحدها و درنظر گرفتن اعتبارات مصوب.

3-      بررسی امکانات رفاهی ، ورزشی ، بیمه و بازنشستگی کارکنان.

4-      نظارت در تامین ارتباط اداری شهرداری با موسسات و اشخاص اعم از حقوقی و حقیقی از لحاظ مکاتبات و مراجعات.

5-      تهیه گزارشهای مالی و تفریغ بودجه و ترازنامه سالانه شهرداری.

6-      بررسی عملکرد مالی کلیه واحدهای تابعه شهرداری و مراقبت در حسن گردش امور مالی و حسابداری آنها.

7-      انجام تعهدات مالی در حدود اعتبارات مصوب طبق مقررات و آئین نامه مالی شهرداری ها.

8-      نظارت در حفظ و نگهداری کلیه اموال و دارائیهای شهرداری و واحد های تابعه و نظارت بر نحوه عملکرد آنها.

9-      همکاری در تهیه و تنظیم بودجه ، متمم و اصلاح بودجه ، تفریغ بودجه دبا توجه به آئین نامه مالی شهرداری ها و دستورالعملهای صادره و ارائه آن به مراجع ذیربط.

10-   انجام سایر وظایف محوله طبق دستور مافوق و سایر وظایف مربوط به شغل.

 
حوزه امور عمرانی و شهرسازی :

1-      نظارت کلی و ایجاد هماهنگی در امور مربوط به طرحهای عمرانی اعم از برنامه های جاری شهرداری یا طرحهای عمرانی خاص و زیربنائی.

2-      مراقبت در تشکیل کمیسیون های فنی و ایمنی و سایر کمیسیون های خاص حوزه تحت نظارت و پیگیری مصوبات و تصمیمات متخذه در کمیسیون های مذکور.

3-      نظارت بر نگهداری و نوسازی مستحدثات و همچنین انجام تعمیرات ساختمانها و مستحدثات و تاسیسات متعلق به شهرداری.

4-      تعیین میزان و نحوه تخلفات انجام شده از پروانه های ساختمانی یا ساختمانهای بدون پروانه توسط مالک و تکمیل و ارجاع پروژه تخلف به مراجع ذیصلاح.

5-      انجام سایر وظایف طبق دستور مافوق و سایر وظایف مربوط به شغل.

 
حوزه خدمات شهری :

1-      رسیدگی و مراقبت مستمر در امر نظارت معابر و جمع آوری لجن ، زباله ، نخاله و لایروبی و نگهداری و پاکسازی آنها و مسیلهای واقع در محدوده منطقه و اجرای برنامه های زیبا سازی در چارچوب طرحهای مصوب.

2-      جلوگیری از کار اماکن مزاحم و بر خلاف بهداشت برابر مصوبات کمیسیون تشخیص مزاحمت.

3-      حفظ و نگهداری فضای سبز موجود در منطقه شامل میادین ، رفوژها ، پارکهای محلی و اشجار با معابر.

4-      شرکت در عملیات امداد و نجات سوانح و اطفاء حریق با توجه به تقسیم کار از طرف مافوق.

5-      استفاده از وسائل و تجهیزات استحفاظی و ایمنی فردی در محل حادثه و حریق.

6-      انجام سایر وظایف محوله طبق دستور مافوق و سایر وظایف مربوط به شغل.

 
حوزه دبيرخانه شورای اسلامی شهر :

1-      ثبت لوایح و کلیه نامه های وارده و تنظیم و ارائه آنها جهت طرح در جلسات عمومی شورای شهر و کمیسیون های فرعی زیر مجموعه آن.

2-      توزیع مصوبات و صدور و ارسال پاسخ نامه ها به شهرداری و سایر ادارات و سازمانهای مربوطه.

3-      تعیین و تنظیم وقت ملاقات با ریاست و سایر اعضاء شورای شهر.

4-      درج صورتجلسات و مذاکرات انجام شده در جلسات شورای شهر در دفاتر خاص.

5-      حفظ و نگهداری اسناد و اوراق و صورتجلسات و مصوبات شورای شهر.

6-      انجام دعوت از مقامات و مسئولین مختلف جهت شرکت در جلسات شورای شهر در اجرای مصوبات و دستورالعملهای شورای مذکور.

7-      پیگیری امور بودجه و هزینه های مربوط به اداره و گردش کار شورای شهر.


حوزه آتش نشانی و خدمات ایمنی‌:

1-      شرکت در عملیات امداد و نجات سوانح و اطفاء حریق با توجه به تقسیم کار از طرف مافوق.

2-      شرکت در اموزش ضمن خدمت به منظور بالا بردن اطلاعات فنی ، حرفه ای ،اداری و عقیدتی.

3-      استفاده از وسائل و تجهیزات استحفاظی و ایمنی فردی در محل حادثه و حریق.

4-      استفاده از لباس فرم و نصب پلاک سینه و درجات و علائم منطبق با سمت توام با نظافت کامل.

5-      شرکت در ورزش عمومی و دسته جمعی بمنظور حفظ قوت بدنی و تندرستی لازم برای انجام وظائف.

6-      آشنائی کامل با موتور پمپ ها ، کف سازها یا پودرپاشها ، مانیتورها و سایر تجهیزات و ابزار.

7-      حسن استفاده از تجهیزات و ابزار قطعات و وسایل و ماشین آلات و مراقبت در نگهداری از آن.

8-      انجام سایر وظایف محوله طبق دستور مافوق.