Menu
Close Menu
 
شهردار فرخ‌شهر

  دکترفرشاد توحیـــدنیا
 
تور مجازي گردشگري
آرشیو  
  مرداد 96  (17)
  تیر 96  (19)
  خرداد 96  (22)
  اردیبهشت 96  (31)
  فروردین 96  (4)
  اسفند 95  (8)
  بهمن 95  (17)
  دی 95  (21)
  آذر 95  (19)
  آبان 95  (3)
  مهر 95  (5)
اوقات شرعی
آمار سایت
آنلاین ها
122
امروز
315
دیروز
355
هفته
2736
ماه
74369
کل
95563
 
پیوندها
emam

farsan-rahbari

riiisat 4575

3

6

aa

sh-chb

bib
معاونت اداری و مالی
-سیدحسین قریشی معاونت مالی واداری

اهم وظایف معاونت اداری و مالی
 

 

*  برنامه ریزی و اهتمام در خصوص جذب نیروی انسانی، نگهداری آنها و حفظ حقوق حقه آنان و اموزش مستمر با هماهنگی معاونت برنامه ریزی و پژوهش.
* نظارت بر اجرای دقیق آئین نامه ها و قانون استخدام کشوری و ائین نامه استخدامی شهرداریها و قانون کار و سایر ضوابط مربوط به کارکنان شهرداری، سازمانها و شرکتهای وابسته.
* اظهار نظر در مورد چگونگی اجرای آئین نامه ها و مقررات استخدامی مربوط به کارکنان شهرداری و موسسات تابعه.
* نظارت بر اجرای مقررات مربوط به بیمه و بازنشستگی و خدمات درمانی کارکنان و اجرای آئین نامه های استخدامی کارگران با توجه به مقررات قانون و کار و تامین اجتماعی.
* همکاری با دفتر تشکیلات و بهبود روشها و آموزش از لحاظ جاری نگهداشتن طرحهای طبقه بندی و سازمان تفصیلی اداری شهرداری.
* نظارت بر جمع آوری اطلاعات و آمار کارکنان شهرداری از لحاظ وضع پرسنلی کارمندان و کارگران.
* نظارت بر حفظ و نگهداری پرونده ها و سوابق استخدامی کارکنان شهرداری اعم از کارمند و کارگر به صورت مکانیزه.
* شرکت مستمر در جلسات شورای اداری موضوع ماده 6و7 آئین نامه استخدامی شهرداریها، هیئت حل اختلاف و شورای کارگاه در اداره کل کار و امور اجتماعی ودفاع از حقوق شهرداری.
* مطالعه و برنامه ریزی در زمینه طرحهای رفاهی برای کارکنان شهردرای مثل باشگاه، شرکت تعاونی و کلینیک های ویژه و امثالهم.
* نظارت بر فعالیتهای باشگاههای ورزشی و تفریحی، راهنمایی هیئت های ورزشی و تجهیز تاسیسات ورزشی برنامه ریزی و اهتمام در خصوص ورزش کارکنان و هماهنگی با اداره کل تربیت بدنی و سازمانهای ذیربط به منظور ارتقاء روحیه ورزشی کارکنان و تقویت جسمی و روحی آنان.
* بررسی مسائل ومشکلات خانوادگی و اجتماعی کارکنان و تشخیص علل پیدایش آنها و راهنمایی وارائه نظرات مشورتی تخصصی جهت حل مشکلات آنان .  اجرای مقررات مربوط به بیمه و بازنشستگی و مرخصی و معذوریت کارکنان. 
* نظارت بر انجام کلیه امور استخدامی کارمندان شهردرای نظیر صدور احکام مربوط به انتصاب، ترفیع و ... با رعایت قانون استخدام کشوری، آئین نامه استخدامی شهرداریها و دستورالعملهای مربوطه.
* نظارت بر کار شرکتهای نیروی انسانی طرف قرارداد شهرداری و سازمانهای وابسته.
* نظارت در تامین ارتباط اداری شهرداری با موسسات و اشخاص اعم از حقوقی و حقیقی از لحاظ مکاتبات و مراجعات.
* نظارت بر حفظ و نگهداری نامه ها، اوراق، اسناد ومدارک و پرونده ها مطابق مقررات واصول بایگانی با اولویت مکانیزه کردن آنها.
* ارائه پیشنهادات لازم برای اختصاص کمکهای فوق برنامه به کارکنان از قبیل کارانه، کمکهای غیرنقدی و امثالهم.
* نظارت بر اجرای مقررات مربوط به بیمه ها و بازنشستگی و خدمات درمانی کارکنان و اجرای ائین نامه های استخدامی کارگران با توجه به مقررات قانون کار و تامین اجتماعی.
* مطالعه و برنامه ریزی در زمینه طرحهای رفاهی برای کارکنان شهرداری مثل باشگاه ،شرکتهای تعاونی و کلینیک های ویژه و امثالهم.
* نظارت بر فعالیتهای باشگاههای ورزشی و تفریحی،راهنمائی هئیت های ورزشی و تجهیز تاسیسات ورزشی.
* برنامه ریزی و اهتمام در خصوص ورزش کارکنان و هماهنگی با اداره کل تربیت بدنی و سازمانهای ذیربط بمنظور ارتقاء روحیه ورزشی کارکنان و تقویت جسمی و روحی انان بررسی مسائل و مشکلات خانوادگی و اجتماعی کارکنان و تشخیص علل پیدایش انها و راهنمائی و ارائه نظرات مشورتی تخصصی جهت حل مشکلات انان.
* اجرای مقررات مربوط به بیمه و بازنشستگی کارکنان.
*ارائه پیشنهادات لاز م برای اختصاص کمکهای فوق برنامه به کارکنان از قبیل کارانه ،کمکهای غیر نقدی و امثالهم.                    
مطالعه و بررسی درباره نظامهای مختلف رفاهی در وزارتخانه ها،موسسات و سایر شهرداریها و مطابقت و مقایسه بین انها به منظور تدوین نظام پیشرفته و صحیح برای مدیریت رفاه و تعاون شهرداری